Deweloperzy walczą o klientów

Opublikowano w Deweloperzy

Na rynku nieruchomości mieszkalnych konkurencja pomiędzy deweloperami jest coraz bardziej zażarta. Firmy budowalne nie szczędzą środków na reklamę, mając świadomość, że tylko dotarcie do dużej grupy potencjalnych klientów może przynieść sukces kolejnym inwestycjom.

Deweloperzy są niezwykle aktywni, do czego zachęca ich wysoki popyt na mieszkania. Jednak gdy chodzi o samą reklamę swoich produktów, to nie wszyscy są na tym polu tak skuteczni. Najwięcej szans na powodzenie mają ci deweloperzy, którzy stawiają na nowoczesne kanały komunikacji. Mieszkania kupowane są dzisiaj głównie przez ludzi młodych, dla których naturalnym źródłem informacji jest przede wszystkim internet. I to właśnie tutaj warto zamieszczać swoje ogłoszenia, choć żeby wyróżnić się z tłumu muszą mieć one szczególną, wyrazistą form.

Deweloperzy nie poprzestają więc tylko na zwykłych reklamach. Starają się też wejść w interakcję z nabywcami, na przykład zakładając konta na popularnych portalach społecznościowych. Im więcej takich kanałów, tym szerszy odbiór, a to oczywiście przekłada się na dotarcie do liczniejszej grupy potencjalnych nabywców. Firmy deweloperskie starają się w ten sposób zbudować swoją silną markę, przedstawiając się jako firma nowoczesna, z bogatą ofertą i przede wszystkim z pozytywnymi opiniami innych klientów.

 

Popularne

kwiecień 15, 2016 5466

Rodzaje osiedli mieszkaniowych

Osiedle mieszkaniowe – z jednej strony wiadomo jak wygląda, z drugiej okazuje się, że trudno znaleźć jego jednoznaczną definicję, która przedstawiałaby wszystkie cechy tej miejskiej struktury. Mało osób zdaje sobie również sprawę, jak klasyfikowane są osiedla… Czytaj całość..
październik 09, 2014 3776

U którego dewelopera można liczyć na dywidendę?

Polityka dywidendowa spółek deweloperskich notowanych na warszawskiej giełdzie jest bardzo prosta. Część spółek, jak JHM, JW. Construction, PC Corp oraz Polnord nie wypłacają dywidend w ogóle, tylko zasilają wypracowanym zyskiem kapitał zapasowy. Odwrotną… Czytaj całość..
3686

Platforma „Property Breakers” - alternatywa dla korzystania z pośredników na rynku nieruchomości oraz motoryzacji?

Już niebawem „w sieci” będzie dostępna nowa, bardzo innowacyjna usługa dla uczestników dwóch dużych sektorów… Czytaj całość..
3673

Górnośląski rynek nieruchomości handlowych

Na Górnym Śląsku nasycenie powierzchnią handlową jest najniższe ze wszystkich największych aglomeracji w Polsce. Na… Czytaj całość..
3614

Ranking kosztów wynajmu

Łódź jest czwartym największym ośrodkiem akademickim w Polsce. Są tutaj 23 wyższe uczelnie, liczba studentów sięga 120… Czytaj całość..

Zobacz również

marzec 23, 2014 2242

Rośnie aktywność deweloperów na warszawskim rynku biurowym

Zasoby warszawskiego rynku powierzchni biurowych przekroczyły w ubiegłym roku cztery miliony metrów kwadratowych. W przeciągu kolejnych trzech lat poziom ma sięgnąć 5 milionów m2. Takiego wyniku nie ma żadne inne polskie miasto. W budowie jest obecnie 643… Czytaj całość..
styczeń 23, 2022 187

Jakie biuro jest najlepsze?

Standardy dotyczące powierzchni biurowej mocno się zmieniły w ostatnich latach. Dzisiaj firmy mają coraz wyższe oczekiwania i lokale o niskim standardzie z wielkim trudem znajdują chętnych najemców, i to pomimo bardzo niskiej ceny. Dzisiaj firma zwraca przede… Czytaj całość..
2575

Ile zarobimy na najmie?

Wynajem mieszkania wydaje się obecnie jedną z sensowniejszych inwestycji, na której trudno będzie stracić. Lokowanie… Czytaj całość..
4654

Czy wełna mineralna się opłaca?

Wełna mineralna to jeden z najpopularniejszych materiałów służących do izolacji budynków. Wybierana jest w Polsce przez… Czytaj całość..
2884

Inwestycja w ziemię na Mazurach

Ruch turystyczny na Mazurach jest na tyle duży, że warto pomyśleć o inwestycji w tym regionie i zainteresować się… Czytaj całość..

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii, w celach reklamowych i statystycznych. Pliki cookies są zapisane w pamięci Twojej przeglądarki. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące cookies. Dowiedz się więcej o naszej polityce To find out more about the cookies we use and how to delete them, see our privacy policy.

  I accept cookies from this site.
EU Cookie Directive plugin by www.channeldigital.co.uk